Reparation af dine enheder
Hvis du ønsker at reparation af dine enheder hos Just In Case, findes der to muligheder.
Du kan besøge vores butik i Svendborg Bycenter, hvor du kan indlevere din enhed personligt. Inden vi påbegynder reparationen, skal du oplyse dine kontaktinformationer og en udførlig fejlbeskrivelse. Fortæl os hvad du ønsker repareret, samt kode til at låse enheden op til testning.
Ved indlevering i butikken, vil det altid blive aftalt, hvor meget reparationen koster. Hvis der findes flere fejl under reparationen, vil Just In Case altid kontakte dig for accept af yderligere reparationer. Dette gøres inden reparationen påbegyndes, hvilket ligeledes er gældende ved diagnose.
Den anden mulighed er at sende din enhed til Just In Case. Da du er selv ansvarlig for forsendelsen, anbefaler vi altid at sende din enhed med pakkepost. Således er du forsikret og kan spore pakken via Track & Trace. Dette kan gøres her.
Ved indsendte enheder, repareres udelukkende de skader, der står beskrevet i følgebrevet. Andre reparationer vil kun blive udført med din accept.
Efter endt reparation, vil tilsendte enheder blive sendt retur til afsenderadressen, medmindre andet er aftalt. Just In Case sender altid med pakkepost, og rettidig levering forudsætter, at distributøren overholder deres leveringstid.
Aftalen mellem Just In Case og kunden anses som værende indgået, når vi har modtaget enheden.